Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας - ΙΙΕΚ New York

Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Ο Τουρισμός χαρακτηρίζεται, και όχι άδικα, ως ένας από τους πυλώνες τις Ελληνικής Οικονομίας. Είναι συνεχώς αναπτυσσόμενος και με μεγάλη ποικιλία επιλογών για επαγγελματική αποκατάσταση. Η Ελλάδακατατάσσεται στη 17η θέση της παγκόσμιας κατάταξης με βάση τον αριθμό αφίξεων (στοιχεία Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού 2014), με τους αλλοδαπούς τουρίστες να αποτελούν τον κύριο «πελάτη» για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της χώρας. Πάνω από το 70% του συνόλου των διανυκτερεύσεων στα διάφορα ξενοδοχειακά καταλύματα πραγματοποιούνται από αλλοδαπούς. Το επίπεδο της ποιότητας, ειδικά των παρεχόμενων ξενοδοχειακών υπηρεσιών, θα είναι καθοριστικής σημασίας και στο μέλλον για την προώθηση και διαφήμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο εξωτερικό.

Πληροφορίες

Ο τομέας του Τουρισμού αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας, με αυξημένη ζήτηση στην αγορά εργασίας.

Στο IIEK NEW YORK εφοδιάζουμε τους σπουδαστές μας με τις απαραίτητες γνώσεις για να χαράξουν τη δική τους διακεκριμένη πορεία στα Τουριστικά Επαγγέλματα!

Καταξιώσου κοντά μας!

Ο τεχνικός τουριστικών μονάδων και επιχειρήσεων φιλοξενίας βασιζόμενος σε εντολές εργασίας και λαμβάνοντας υπόψη τους ισχύοντες κανόνες, ιδιαίτερα της φιλοξενίας, της αποδοτικότητας, της υγιεινής και της πρόληψης ατυχημάτων, εκτελεί μόνος του ή και σε συνεργασία με άλλον τις ακόλουθες εργασίες:

  1. Στο τμήμα υποδοχής:
  2. Υποδέχεται, συμβουλεύει τους πελάτες και φροντίζει για τις διατυπώσεις της αναχώρησης τους.
  3. Πραγματοποιεί τις κρατήσεις και τις ακυρώσεις και προγραμματίζει τις κρατήσεις των δωματίων.
  4. Οργανώνει τη μεταφορά των αποσκευών των πελατών.
  5. Κρατάει τα κλειδιά.
  6. Εκτελεί υπηρεσίες σχετικές με το τηλεφωνικό κέντρο και διαβιβάζει στους πελάτες την αλληλογραφία ή τα μηνύματα.
  7. Καταγράφει τις παραγγελίες για ξύπνημα καθώς και τα αντικείμενα που έχουν ξεχάσει οι πελάτες.
  8. Φροντίζει για τη φύλαξη τιμαλφών και χρημάτων πελατών.
  9. Συμπληρώνει και ελέγχει τα απαιτούμενα έντυπα του ξενοδοχείου.
  10. Καταρτίζει τους λογαριασμούς των πελατών.
  11. Δέχεται και αντιμετωπίζει τα παράπονα των πελατών ή τα διαβιβάζει στις αρμόδιες υπηρεσίες.
  12. Συνδιαλέγεται με τους εκπροσώπους των ταξιδιωτικών γραφείων και εξυπηρετεί τους πελάτες στην εξαργύρωση συναλλάγματος, επιταγών, πιστωτικών καρτών κλπ.
  13. Προετοιμάζει και διεκπεραιώνει την αλληλογραφία του τμήματος υποδοχής.
  14. Συντάσσει στατιστικές και εκθέσεις-αναφορές.
  15. Συνεργάζεται στη διαχείριση του ταμείου του ξενοδοχείου.
  16. Συνεργάζεται στον υπολογισμό των τιμών δωματίων.
  17. Συνεργάζεται στις διαφημιστικές δραστηριότητες.
  18. Παρέχει πληροφορίες στους πελάτες για θεάματα, μεταφορικά μέσα, αγορές, τουρισμό, κλπ.

 

  1. Στους ορόφους και τα δωμάτια:
  2. Συνεργάζεται στην αγορά και επιλογή λινών, ειδών καθαρισμού και περιποίησης.
  3. Συνεργάζεται στο έλεγχο των λινών.
  4. Προετοιμάζει την εκτέλεση των εργασιών.
  5. Επιβλέπει τον καθαρισμό των δωματίων και συμμετέχει σ’ αυτόν κατά περίπτωση.
  6. Επιβλέπει την προετοιμασία των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων του ξενοδοχείου.
  7. Ελέγχει τα δωμάτια, την κατάληψή τους και τους κοινόχρηστους χώρους και αίθουσες.
  8. Συντάσσει στατιστικές και εκθέσεις-αναφορες για το τμήμα.
  9. Συμμετέχει στην επιλογή των συνεργατών του

 

3.Στην αποθήκη υλικού:

  1. Συνεργάζεται στο προσδιορισμό των αναγκών σε προμήθειες σύμφωνα με τα αιτήματα των διαφόρων τμημάτων της επιχείρησης.
  2. Συνεργάζεται στην επιλογή των διαφόρων προμηθευτών.
  3. Συνεργάζεται στην ενημέρωση καταλόγου προμηθευτών και αποθέματος.
  4. Συνεργάζεται στην αξιολόγηση των προσφορών στις παραγγελίες και ελέγχει τις ημερομηνίες παραλαβής.
  5. Περιλαμβάνει τις προμήθειες που παρήγγειλε και ελέγχει τις ημερομηνίες λήξης, τις ποσότητες, την ποιότητα και τους λογαριασμούς.
  6. Εναποθηκεύει και διανέμει τις προμήθειες.
  7. Επιβλέπει και ελέγχει τα αποθέματα εμπορευμάτων και υλικού.

 

  1. Στην αίθουσα εστιατορίου:
  2. Προετοιμάζει και διακοσμεί τις αίθουσες εστιατορίου και τα τραπέζια.
  3. Υποδέχεται και αποχαιρετά τους πελάτες, τους οδηγεί στη θέση τους και τους συμβουλεύει σχετικά με τα γεύματα και τα ποτά.
  4. Σερβίρει τα γεύματα και τα ποτά και καθαρίζει τα τραπέζια.
  5. Παρέχει συμβουλές στους πελάτες σχετικά με την επιλογή των ποτών, ανάλογα με το γεύμα.
  6. Εκτελεί ορισμένες εργασίες στο τραπέζι των πελατών (φλαμπέ, τεμαχισμός κλτ).
  7. Συμμετέχει στην κατάρτιση του καταλόγου φαγητών και ποτών.
  8. Χειρίζεται και σερβίρει ποτά.
  9. Συνεργάζεται στην προπαρασκευή και διεξαγωγή εορταστικών εκδηλώσεων, δεξιώσεων, γευμάτων κλπ.
  10. Δέχεται παραγγελίες.
  11. Συμμετέχει στις εργασίες της κάβας: παραλαβή, έλεγχος των προμηθειών, έλεγχος της εμφιάλωσης, της επιπωμάτωσης, επικόλλησης των ετικετών κρασιών, τακτοποίηση και ταξινόμηση των φιαλών, επίβλεψη των κρασιών.
  12. Προετοιμάζει την κάβα της ημετέρας.
  13. Φροντίζει για την καλή κατάσταση των σκευών (ποτήρια, πιατικά, μαχαιροπίρουνα κλπ).
  14. Εναποθηκεύει και ελέγχει τα προϊόντα και τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση των πελατών στην αίθουσα του εστιατορίου.
  15. Δέχεται και αντιμετωπίζει τις διαμαρτυρίες των πελατών ή τις διαβιβάζει στις αρμόδιες υπηρεσίες.

 

  1. Στο χώρο του Μπαρ:
  2. Συνεργάζεται στην τακτοποίηση του μπαρ και φροντίζει για τη συντήρησή του.
  3. Χρησιμοποιεί με τον ενδεδειγμένο τρόπο τις συσκευές του μπαρ.
  4. Παρασκευάζει ζεστά και κρύα ποτά, αλκοολούχα και μη.
  5. Υποδέχεται και αποχαιρετά τους πελάτες, τους οδηγεί στη θέση τους και τους συμβουλεύει.
  6. Παρασκευάζει διάφορους τύπους κοκτέιλ και αναμειγνύει διάφορα ποτά.
  7. Δέχεται παραγγελίες για ποτά, τα διανέμει και τα σερβίρει με τον ενδεδειγμένο τρόπο.
  8. Προετοιμάζει και σερβίρει μια σειρά από ελαφριά εδέσματα.
  9. Κάνει εισπράξεις, εκτελεί λογαριασμούς σε ξένο νόμισμα, επιταγές, πιστωτικές κάρτες και συνεργάζεται στη διαχείριση του ταμείου.
  10. Συνεργάζεται στην αγορά, παραλαβή και εναποθήκευση των προμηθειών.
  11. Επιβλέπει και ελέγχει τα αποθέματα.
  12. Συνεργάζεται στην κατάρτιση του καταλόγου ποτών.
  13. Δέχεται και αντιμετωπίζει τις διαμαρτυρίες των πελατών ή τις διαβιβάζει στις αρμόδιες υπηρεσίες.
Επιλογές Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας

Επαγγελματική σταδιοδρομία στους παρακάτω τομείς:

·  Ξενοδοχειακές μονάδες.

·  Εταιρείες τροφοδοσίας (Catering) και Εστιατόρια.

·  Επισιτιστικές επιχειρήσεις.

·  Εταιρείες παροχής υπηρεσιών του Τουριστικού Τομέα.

·  Επιχειρήσεις ψυχαγωγίας και διοργάνωσης εκδηλώσεων.

·  Ελεύθεροι επαγγελματίες.

Πρόγραμμα Σπουδών

 

  • ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΚΗΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ι,ΙΙ
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΑΓΕΙΡΙΟΥ
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ι,ΙΙ
  • ΑΓΓΛΙΚΑ
  • ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΟΚΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ –ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
  • ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
  • BAR
  • ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΡΟΦΟΓΝΩΣΙΑ – ΕΔΕΣΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
  • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ Η/Υ
  • ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ*
Διάρκεια / Φοίτηση

Η διάρκεια του προγράμματος είναι (2) έτη και ένα εξάμηνο πρακτική άσκηση. Το διδακτικό έτος περιλαμβάνει δύο εξάμηνα φοίτησης διάρκειας 300 ωρών κατάρτισης έκαστο. Η φοίτηση είναι πέντε (5) συνολικά εξαμήνων, επιμερισμένη σε τέσσερα (4) εξάμηνα θεωρητικής και εργαστηριακής κατάρτισης συνολικής διάρκειας 1.200 διδακτικές ώρες ειδικότητας, (300 ώρες ανά εξάμηνο) και σε ένα εξάμηνο Πρακτικής Άσκησης ή Μαθητείας συνολικής διάρκειας 960 ωρών.

Το πέμπτο εξάμηνο Πρακτικής Άσκησης δύναται να λαμβάνει χώρα παράλληλα κατά τη διάρκεια του τρίτου και του τέταρτου εξαμήνου.

Γιατί να μας επιλέξεις

  • Δυνατότητα επιλογής πρωινών ή απογευματινών μαθημάτων.
  • Υψηλή ποιότητα εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  • Διδακτική ομάδα επιφανών επιστημόνων & διακεκριμένων επαγγελματιών.
  • Υποστηρικτική διδασκαλία & εκπαιδευτική καθοδήγηση.
  • Συνεργασία με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της αγοράς εργασίας.
  • Προοπτικές άμεσης απασχόλησης.
  • Σύγχρονες εγκαταστάσεις στο κέντρο της Αθήνας.
  • Αίθουσες Υπολογιστών εξοπλισμένες με την πλέον σύγχρονη τεχνολογία σε Η/Υ, εκτυπωτές και video-conferencing σε wireless περιβάλλον.
  • Προσωπικός Σύμβουλος Σπουδών.
  • Εξειδικευμένες διαλέξεις , σεμινάρια και εκπαιδευτικές επισκέψεις σε εταιρείες και εκθέσεις.
  • Σπουδαστικές  δράσεις.
  • Δυνατότητα απόκτησης ανώτερων πανεπιστημιακών τίτλων σπουδών.
  • Βιβλιοθήκη που λειτουργεί 12 ώρες την ημέρα.
Προϋποθέσεις Εγγραφής
  • Συμπλήρωση της αίτησης εγγραφής.
  • Παροχή αποδεικτικών ολοκλήρωσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Απολυτήριο Λυκείου, ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ, ΤΕΕ/ΤΕΛ).
    Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου για αλλοδαπούς.
  • Έξι(6) πρόσφατες έγχρωμες φωτογραφίες μεγέθους ταυτότητας.
  • Φωτοτυπία βεβαίωσης ΑΜΚΑ και ΑΦΜ

Δεκτοί απόφοιτοι Λυκείου (Γενικών, ΤΕΛ, ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ). Στο Α’ εξάμηνο σπουδών εγγράφονται απόφοιτοι όλων των τύπων Ενιαίων / Γενικών Λυκείων, για 4 εξάμηνα φοίτησης.

Οι απόφοιτοι ΤΕΛ, ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ που επιθυμούν τη φοίτησή τους σε άλλη ειδικότητα προέλευσης, φοιτούν 4 εξάμηνα.

Οι απόφοιτοι ΤΕΛ, ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ που συνεχίζουν την κατάρτισή τους, στην ειδικότητα προέλευσης, γίνονται δεκτοί στο Γ’ εξάμηνο κατάρτισης, μόνο με 1 χρόνο φοίτησης.

Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα ενδιαφέροντος :

Πληκτρολογήστε το επώνυμό σας

Πληκτρολογήστε το κινητό σας τηλέφωνο

Ημερομηνία Γέννησης

Πληκτρολογήστε το όνομά σας

Πληκτρολογήστε το τηλέφωνό σας

Πληκτρολογήστε το email σας

Πληκτρολογήστε το μήνυμά σας